** شانلی سهندیم

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
با سلام در این وبلاگ سعی می کنم در خصوص مسائل بانکی و همچنین اشعار شاعر نامی آذربایجان " شهریار " مطالبی را ارائه نمایم . امیدوارم مورد پسند دوستان قرار بگیره .
آرشيو
بهمن 1393
شهريور 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
نويسندگان
جلیل
کد هاي جاوا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 146832
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


کمک 3 میلیارد ریالی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی  <-PostCategory-> 

کمک 3 میلیارد ریالی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی

مسوول روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر از تخصیص و اعطای کمک 3 میلیارد ریالی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به زلزله‌زدگان ورزقان، اهر و هریس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، اسماعیل قلی پور ضمن ابراز تاسف از وقوع حادثه دلخراش زلزله در استان آذربایجان شرقی و طلب صبر و شكیبایی برای بازماندگان و علوّ درجات برای جانباختگان این حادثه، به حرکت انسان دوستانه این موسسه به منظور ابراز همدردی با زلزله زدگان این استان اشاره نمود و افزود: طی روزهای گذشته مبلغ یک و نیم میلیارد ریال از سوی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر و به منظور اعطای کمک ‌های نقدی به زلزله‌زدگان استان اختصاص یافته که این مبلغ توسط استانداری آذربایجان شرقی به زلزله زدگان اعطا خواهد شد.
 وی افزود: علاوه بر این کمک نقدی  به ارزش یک و نیم میلیارد ریال، کمک های نقدی و غیر نقدی هم از سوی این موسسه به زلزله زدگان ارسال شده که ارزش ریالی این کمک های نقدی و غیر نقدی نیز بالغ بر یک و نیم میلیارد می باشد.
قلی پور ادامه داد: مجموع کمک های نقدی و غیرنقدی این موسسه به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی 3 میلیارد ریال
 می باشد.
اسماعیل قلی پور با اشاره به اینکه موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر از اولین ساعات وقوع زلزله اقدام به ارسال کمک به زلزله زدگان عزیز نموده است، افزود: محموله اول كمك‌هاي غيرنقدي ارسالي این موسسه به مناطق آسيب‌ديده از زلزله؛ پتو، خرما، تن ماهی، کنسرو، آب، کیک، بیسکویت و نان را شامل می شد که در اولین روز بعد از وقوع زلزله به این مناطق ارسال گردید.
وی ادامه داد: دومین کاروان کمک های این موسسه نیز لوازم و كالاهاي بهداشتي و شوينده، كلمن،
  مواد غذايي، سرویس ظروف آلومینیومی آشپزخانه و ديگر اقلام مورد نياز را شامل می شد که طی روزهای بعد از زلزله به مناطق ورزقان، اهر و هريس ارسال شد.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در شنبه 11 شهريور 1391برچسب:,ساعت 10:6 قبل از ظهر توسط جلیل |
حمایت مجلس از جوانان خیر  <-PostCategory-> 

طی نامه یی به رییس جمهور؛ حمایت بیش از 40 نماینده مجلس از جوانان خیّر

بیش از 40 نفر از نمایندگان مردم شریف منطقه در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر و آثار مطلوب عملکرد این موسسه در جامعه ابراز داشتند.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با امضای نامه ای ضمن اشاره به خدمات موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در اعطای وام های بدون بهره به اقشار آسیب پذیر
 جامعه، از عملکرد این موسسه در جذب بیش از 1500 میلیارد تومان منابع مالی و اعطای وام قرض الحسنه بالغ بر 2000 میلیارد تومان  و عضویت بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر که نشان از حسن عملکرد موسسه و رضایت عمومی و جایگاه بالای اجتماعی و مردمی و دارا بودن پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بنگاه های اقتصادی سالم و مطلوب است؛ حمایت کردند.
نمایندگان مجلس
 در این نامه با اشاره به مسایل پیش آمده در مسیر ساماندهی موسسات پولی غیربانکی، از رئیس محترم جمهور خواستند که فرصتی را برای تبدیل شدن به موسسه مالی اعتباری در اختیار این موسسه قرار دهند.
تصویر نامه ارسالی نمایندگان مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی به ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
در حمایت از موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر



ادامه مطلب

+ نوشته شده در پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:,ساعت 5:57 بعد از ظهر توسط جلیل |
جوانان خیر  <-PostCategory-> 

هیچ مستند قانونی و یا حکم قضایی مبنی بر غیرقانونی بودن فعالیت موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر وجود ندارد.

به گزارش اداره روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، پیرو اخبار منتشره در برخی از سایت های خبری، با مضامین واگذاری موسسه، غیرقانونی بودن موسسه و... در راستای تشحیذ و تنویر اذهان عمومی موارد ذیل باطلاع کلیه مردم منطقه و خصوصا سپرده گذاران محترم می رسد:
پیشرفت روزافزون موسسه و گسترش دامنه فعالیت آن و ارتقاء کیفی و کمی و اقبال عمومی مردمی نسبت به موسسه و افزایش چشمگیر تعداد سپرده گذاران و منابع مالی و سیر صعودی آن؛ بدخواهان و رقبای موسسه را برآن داشته است تا در معاندت و سنگ اندازی در مسیر پیشرفت آن، از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند. استفاده از کلیه طرق، امکانات، ابزارها و حتی اشخاص و مسوولین ترفندهای مورد استفاده ایشان می باشد. شایعه پراکنی منفی علیه موسسه، داغ نگه داشتن بازار شایعات و دامن زدن به آن، تفسیر نادرست و هدف دار از
  برخی خبرها و اطلاعات و... از جمله همین امور می باشد. یک روز اعلام می شود «موسسه جوانان خیّر به موسسه مالی اعتباری کوثر واگذار گردید» و امروز اعلام می نمایند «موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر غیر قانونی اعلام شد.»
موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر با اخذ مجوز از مرجع ذیصلاح وقت تاسیس گردیده و شروع به فعالیت نموده است. پیرو تصویب قانون تنظیم بازار غیرمتشکل پولی و لزوم مطابقت فعالیت صندوق های قرض الحسنه، موسسات مالی و اعتباری و بانک ها با آیین نامه ها و دستورالعمل های اصداری بانک محترم مرکزی؛ مدیریت موسسه در خصوص اخذ مجوز لازم و تبدیل به موسسه مالی اعتباری اقدام نموده و طی دستورالعمل و فرایند ابلاغی بانک مرکزی کلیه مراحل مربوطه را انجام داده است. به همین منظور مبلغ 450 میلیارد ریال نیز
  بعنوان بخشی از سرمایه تاسیس موسسه، به حساب اعلامی بانک مرکزی واریز گردیده است و برغم گذشت قریب دو سال، به بهانه های واهی و بر خلاف فرایند مربوطه مجوز موسسه صادر نگردیده است و متاسفانه علیرغم انجام کلیه تعهدات از طرف موسسه، برخی از مسوولین در اقدامی غیرمسوولانه و موضع گیری علیه این موسسه در جبهه بدخواهان موسسه قرارگرفته و اقداماتی علیه این موسسه انجام می دهند.
مدیریت و هیات مدیره موسسه؛ با رد کلیه شایعات مطروحه و اخبار منتشره در محیط های مجازی و سایر رسانه ها و تاکید بر کذب بودن آن ها، اعلام می دارد هیچ مستند قانونی یا حکم قضایی مبنی بر غیر قانونی بودن فعالیت موسسه ارائه نشده است. لذا با توجه به توان مدیریتی موسسه، بهره مندی از پرسنل مجرب و سایر امکانات و در جهت دفاع از حقوق سپرده گذاران، موسسه به جد ضمن طی فرایند مربوطه، در صدد اخذ مجوز
  موسسه مالی اعتباری می باشد و کما فی السابق با تمام توان در خدمت عموم مردم منطقه و سپرده گذاران و اعضای خود می باشد.
شایان ذکر است کلیه اخبار مربوط به موسسه از طریق سایت اختصاصی موسسه جوانان خیّر
 به آدرس www.jkh.ir اطلاع رسانی می شود.  


+ نوشته شده در پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:,ساعت 5:54 بعد از ظهر توسط جلیل |
سیستم آنلاین دریافت و پرداخت در شعب شهر تبریز راه اندازی شد  <-PostCategory-> 

سیستم آنلاین دریافت و پرداخت در شعب شهر تبریز راه اندازی شد.

خدمات رسانی مطلوب و به روز به مشتریان از اولویت های این موسسه است که در این راستا سیستم آنلاین سازی شعب در دستور کار اداره انفورماتیک موسسه قرار گرفت و در اولین اقدام شعب شهر تبریز به این سیستم آنلاین مجهز شده اند.
به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، با راه اندازی سیستم آنلاین در شعب تبریز، از این پس عملیات دریافت، پرداخت و وصول اقساط به صورت یکپارچه و از تمامی شعب موسسه در شهر تبریز به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد.
لازم به ذکر است در آینده نزدیک تمامی شعب موسسه به این سامانه خواهند پیوست.


+ نوشته شده در دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:آنلاین ,ساعت 9:3 قبل از ظهر توسط جلیل |
جشن تراکتور سازی و جوانان خیر  <-PostCategory-> 

استاندار آذربایجان‌ شرقی و فرمانده سپاه عاشورا از موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به دلیل حمایت از تیم تراکتورسازی قدردانی نمودند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت مدیریت استان از تیم تراکتورسازی از حمایت های موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر از این تیم قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، دکتر علیرضا بیگی که در جشن نائب قهرمانی تیم تراکتورسازی سخن می گفت با اشاره به این نکته که همت تمامی مسئولان استان آذربایجان شرقی حمایت از تیم فوتبال تراکتورسازی است تا این تیم به رقابت های آسیایی راه یابد، افزود: در این خصوص موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر با خرید بخشی از سهام این باشگاه کمک زیادی به تراکتورسازی کرده است که جای تقدیر و قدردانی دارد.
وی انتظارات را از تیم تراکتورسازی بالا
 خطاب کرد و از سرمربی جدید این تیم خواست شرایط درخشش بیشتر این تیم در مسابقات کشوری و آسیایی فراهم کند.
استاندار آذربایجان ‌شرقی تصریح کرد: پیشرفت تیم تراکتورسازی و تعالی تا این رده، مرهون حمایت و پشتیبانی هواداران این باشگاه بوده و این گونه موفقیت‌هایی برای نخستین بار صورت می‌پذیرد.
وی از ویژگی‌های بارز مردم آذربایجان را شرف و مردانگی نام برد و افزود: تراکتورسازی باید سفیر این ویژگی‌های مردم آذربایجان در مسابقات کشوری و آسیایی باشد.
 سردار علی اکبر پورجمشیدیان نیز در این مراسم و در جمع هواداران این تیم اظهار داشت: اکنون باشگاه تراکتورسازی تبریز یکی از معدود باشگاه هایی است که کمترین بدهی را دارد و در این خصوص باید بگویم که در فصلی که با نایب قهرمانی تیم تراکتورسازی همراه شد، سپاه عاشورا به این تیم کمک مالی نموده است.
فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: موسسه جوانان خیّر نیز که به عنوان سهامدار، 30 درصد از سهام باشگاه تراکتورسازی را دارد
 از تیم فوتبال این باشگاه حمایت مالی داشته و خواهد داشت.
وی تصریح کرد: آنهایی که در فصل گذشته می گفتند که تیم تراکتورسازی حامی مالی ندارد، مشخص شد که خودشان مشکل داشتند.
سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه هواداران تیم تراکتورسازی بی وفا نیستند، اظهار کرد: ما از همه کسانی که برای تیم تراکتورسازی زحمت کشیده اند، قدردانی می کنیم چراکه ما ملتی بی وفا نیستیم و در راس همه این زحمت کشان، از آقای قلعه نویی هم تشکر می کنیم.
 


+ نوشته شده در پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:جشن تراکتور , جوانان خیر,ساعت 8:21 بعد از ظهر توسط جلیل |
برگزاری جلسه معاونت بازرسی در آ . غربی  <-PostCategory-> 

جلسه ماهانه خرداد ماه معاونت نظارت و بازرسی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به میزبانی حوزه آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، صمد سرایی با اعلام این مطلب گفت:در راستای ایجاد وحدت رویه در برنامه و روند کاری بازرسان اداره مرکزی و حوزه های چهارگانه جلسه ماهانه خرداد ماه معاونت نظارت و بازرسی موسسه روز دوم خردادماه به میزبانی حوزه آذربایجان غربی برگزار گردید.
معاون نظارت وبازرسی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر افزود: هدف از برگزاری این جلسات به صورت ماهانه، بررسی مسائلی همچون روشهای بهبود بازرسی شعب، ایجاد تعامل سازنده واحد های بازرسی حوزه ها با سرپرستان و سایر واحدهای مستقر در سرپرستی ها می باشد.
سرایی با تاکید بر اینکه مهمترین دستآورد این جلسات ایجاد وحدت رویه در برنامه و روند کاری بازرسان اداره مرکزی و حوزه های چهارگانه می باشد تاکید کرد : این جلسات به طور مستمر و با نظم خاصی برگزار خواهد گردید.
معاونت نظارت و بازرسی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر با اشاره به مسائل مطرح شده در جلسه ماهانه این معاونت گفت: تهیه نمودار مقایسه ای از نتایج گزارشات بازرسی و درجه بندی اشتباهات احتمالی شعب از مهمترین مسائلی بود که در جلسه گذشته مطرح و روی آن بحث و تبادل نظر شد.
وی دیدار معاونت بازرسی با بازرسان حوزه ها و آگاهی از مشکلات و مسائل آنها را از دیگر دستاوردهای این جلسات برشمرد و تاکید کرد:با توجه به اجرای سیاست پیشگیرانه معاونت و بازرسی در سال مالی جاری، به صورت ماهانه شعبی که دارای بیشترین و کمترین اشتباهات باشند شناسایی و پیگیریهای لازم در جهت اصلاح روند کاری شعب صورت خواهد گرفت.
وی در پایان بار دیگر با تاکید بر استمرار برگزاری این جلسات از مسوولین حوزه های چهارگانه موسسه به خاطر همکاری در
  برگزاری این جلسات تقدیر کرد.


+ نوشته شده در پنج شنبه 7 خرداد 1391برچسب:جلسه بازرسی ,ساعت 8:44 بعد از ظهر توسط جلیل |
اینترنت رایگان در فرودگاه تبریز  <-PostCategory-> 

به منظور افزایش خدمات رفاهی به مسافران گرامی اینترنت بی سیم رایگان در سالن انتظار و ترانزیت خروجی فرودگاه تبریز با پیگیری های اداره انفورماتیک موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر راه اندازی گردید

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، با راه اندازی اینترنت رایگان از سوی این موسسه، مسافران و گردشگران می‌توانند از طریق لپ‌تاپ و یا موبایل‌های خود به طور رایگان از سیستم اینترنت بهره‌مند شوند.
این گزارش می افزاید: در این سیستم
 معرفی خدمات موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر نیز صورت می گیرد و کاربران با دسترسی به صفحه اختصاصی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر از خدمات و تسهیلات این موسسه مطلع خواهند شد.
بر اساس این گزارش این خدمات به طور 24 ساعته در اختیار مسافران قرار دارد.


+ نوشته شده در پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:اینترنت رایگان,ساعت 8:39 بعد از ظهر توسط جلیل |
جوايز پانزدهمین دوره قرعه‌کشي طرح ایثار اعلام شد  <-PostCategory-> 

جوايز پانزدهمین دوره قرعه‌کشي حساب‌های ویژه طرح ایثار موسسه قرض‌الحسنه‌ی جوانان خیّر اعلام شد

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر، 50 دستگاه خودرو سواری پژو پارس، 25 دستگاه خودرو سواری پژو 206، 25 دستگاه خودروی سواری پراید، 100 فقره تسهیلات خرید خودرو هر یک به میزان 150 میلیون ریال، 1391عدد ربع سکه بهار آزادی، 1391 جایزه یک میلیون ریالی در سبد جوايز پانزدهمین دوره قرعه‌كشي ویژه حساب‌های طرح ایثار موسسه قرض‌الحسنه‌ی جوانان خیّر قرار گرفت.

 

همچنین به فردی که بیشترین مشارکت  و سپرده گذاری را در این امرخیر داشته باشد جایزه ویژه  250 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 7:10 بعد از ظهر توسط جلیل |
لیست اسامی برندگان جوایز چهاردهمین دوره طرح ایثار  <-PostCategory-> 

برندگان جوایز چهاردهمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های ویژه طرح ایثار موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، اسامی و شماره حساب برندگان جوایز چهاردهمین دوره حساب های ویژه طرح ایثار اعلام شد.
گفتنی است موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در چهاردهمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های ویژه طرح ایثار به منظور قدردانی از توجه هموطنان به سنت پسندیده قرض‌الحسنه میلیاردها ریال جوایز نقدی و غیر نقدی را برای سپرده‌گذاران این حساب‌ها در نظر گرفت.
بر اساس این گزارش، 61 دستگاه خودرو سواری پژو 206، 32 دستگاه خودروی سواری پراید، 20فقره تسهیلات خرید مسکن هر یک به میزان 250 میلیون ریال، 1391عدد ربع سکه بهار آزادی و 1391 جایزه یک میلیون ریالی در سبد جوايز چهاردهمین دوره قرعه‌کشي حساب‌های ویژه طرح ایثار موسسه قرض‌الحسنه‌ی جوانان خیّر قرار دارد.
همچنین به فردی که بیشترین مشارکت
  و سپرده گذاری را در این امرخیر داشته باشد یک دستگاه خودروی سواری سمند ال ایکس اهدا خواهد شد.
گفتنی است اسامی برندگان جوایز نفیس این دوره از حساب های طرح ایثار 17 اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.
اعضای محترم و صاحبان حساب‌ طرح ایثار می توانند به منظور دسترسی به لیست اسامی برندگان جوایز چهاردهمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های ویژه طرح ایثار در این قسمتکلیک نمایند.

جستجو در لیست اسامی برندگان جوایز چهاردهمین دوره قرعه‌کشی ویژه حساب‌های طرح ایثار


+ نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 7:3 بعد از ظهر توسط جلیل |
تبریک سال 1391  <-PostCategory-> 

یئنه گلیر نازلی باهار ، نازلی یاز
هامینین یازیسین بو ایل یاغلی یاز
جان ساغلیغی ، جیب وارلیغی ، اولوم آزمهریبان آللاهیم ، بئله یازی یاز.
تازا ایلینیز موبارک اولسون . ”

 

yenə gəlir nazlı bahar nazlı yaz
hamının yazısını bu il yağlı yaz
can sağlığı cib varlığı ölüm az
mehrıban Allahım belə yazı yaz
yeni iliniz mübarək olsun

 

بازم بهار میاد ، با ناز
سرنوشت همه رو خوب بنویس امسال
سلامتی تن ،جیب پر ، بلا ها دور
خدایا بازم بهار و بیار
“”
سال نو مبارک “”

 

 


+ نوشته شده در پنج شنبه 1 فروردين 1391برچسب:,ساعت 11:6 قبل از ظهر توسط جلیل |
دیدارتیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان  <-PostCategory-> 

برنامه های ویژه موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر برای دیدارتیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان 

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، مسوول اداره تبلیغات و اطلاع رسانی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر با اعلام این مطلب اظهار داشت: نظر به اهميت و حساسيت ويژه دیدار تیم های تراکتورسازی و سپاهان اصفهان، موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به عنوان یکی از سهامداران اصلی باشگاه تراکتورسازی، برنامه های ویژه ای را برای این مسابقه تدارک دیده است.
اکبر صفاتی با تاکید بر اینکه، حداكثر سعي مسوولان موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر بر این است که با حل مشکلات مالی این تیم و همچنین کمک به مدیران باشگاه، تیم تراکتورسازی به عنوان نماينده مقتدر مردم آذربایجان همچنان حضوري موجه و شاخص در عرصه هاي ملی و بين المللي داشته باشد، افزود: در این راستا و با توجه به حساسیت دیدارتیم های تراکتورسازی و سپاهان اصفهان از سوی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، تدارک خاصی برای این بازی دیده شده است.
وی با اشاره به این نکته که این دیدار یکى از مهمترین بازى هایى است که ما میزبانى آن را برعهده داریم، افزود: از طرف موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر بیش از 50 هزار عدد پرچم سرخ رنگ تراکتورسازی تهیه شده که پیش از بازی در اختیار تماشاگران پرشور آذربایجانی قرار خواهد گرفت.
 صفاتی افزود: توزیع این 50 هزارعدد پرچم سرخ رنگ و یکدست در بین مردم ، باعث خواهد شد تشویق تماشاگران تراکتورسازی از تیم محبوب خود جلوه خاصی داشته باشد.
و ی همچنین از چاپ و توزیع 50 هزارعدد پوستر تیم تراکتورسازی
  ازسوی این موسسه خبر داد و گفت: با توجه به علاقمندی و حساسیت خاص مردم آذربایجان و استانهای شمالغرب کشور به تیم فوتبال تراکتورسازی، از سوی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر تعداد 50 هزار عدد پوستر تیم تراکتورسازی در سایز بزرگ و کاغذ مرغوب چاپ و در بین شهروندان استان های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و اردبیل توزیع شده است.
دیدار تیم های تراكتورسازی و سپاهان از هفته بیست و هفتم در حالی ساعت 15 روز دوشنبه این هفته در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز انجام می شود كه سپاهان با 52 امتیاز در صدر و تراكتورسازی با 46 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند.


+ نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:41 بعد از ظهر توسط جلیل |
شعبه ستارخان به محل دائمی خود انتقال یافت  <-PostCategory-> 

شعبه ستارخان موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در شهر تبریز به محل دائمی خود انتقال یافت.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، به منظور اجراي هر چه بهتر طرح تكريم ارباب رجوع و ارائه خدمات بانکی مناسب در یک محیط آرام به همشهریان، محل دائمی شعبه ستارخان موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر از سوی اداره پشتیبانی و معاملات این موسسه در شهر تبریز خریداری شد.
سجاد قلیزاده مسوول اداره پشتیبانی و معاملات موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر با اشاره به اين نكته كه محل جديد و دائمي شعبه ستارخان در شهر تبریز توسط موسسه خريداري شده است گفت: خريد اين مجموعه در راستاي ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان موسسه صورت گرفته است.
وی افزود: این موسسه در طول سال‌های گذشته بخش عمده‌اي از ساختمان‌هاي اداری و شعب مربوط به موسسه را خریداری و نوسازي کرده كه این امرنقشی تاثیرگذار در ارایه خدمات مطلوب به مشتريان داشته است.
بر اساس این گزارش، محل دائمی شعبه ستارخان موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به آدرس تبریز، بلوار ستارخان، جنب پمپ بنزین
  واقع شده است که همشهریان عزیز می توانند با مراجعه به این شعبه از کلیه خدمات بانکی این موسسه در فضایی مناسب تر بهره مند شوند. 


+ نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:31 بعد از ظهر توسط جلیل |
نقش جوانان خیر در اقتصاد منطقه  <-PostCategory-> 

مبارزه با ربا و ربا خواری

تسهيلات اعطايي توسط موسسه قرض الحسنه جوانان خیر نقش به سزايي در پيشرفت جامعه از لحاظ اقتصادي داشته و دارد . زيرا با کارمزد كمی كه اين تسهيلات دارند مي توان با به كار گيري در كارهاي زود بازده ، از آنها بهره جست . از طرف ديگر مي توان از اين تسهيلات براي كساني كه درآمد كم دارند و توان پرداخت وام هايی که با سود كلان توسط دیگر موسسات مالی و بانکها ارائه می شود را ندارند ، استفاده کرد . در مجموع اين تسهيلات مي تواند كار گشاي بسياري از مشكلات اقتصادی باشد . که در این راستا به حمایت مسئولین مربوطه نیاز است تا بتوان در مقابل سنگ اندازی های افراد سود جو و ربا خوار ایستاد . البته به مدد الهی و تدابیر و اندیشه های والای مدیریت محترم موسسه جناب آقای قاسمی و همچنین پرسنل وفادار ایشان این امر تا به امروز در منطقه عملی شده و روزی خواهد رسید که یکی از آرمان های موسسه " زندگی بدون ربا " بطور کامل تحقق یافته و جهانی خواهد شد .


+ نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:29 بعد از ظهر توسط جلیل |
صبر و استقامت جوانان خیر  <-PostCategory-> 

لقمان در ششمین نصیحت خود به پسرش چنین می فرماید: (... واصبر علی ما اصابک ان ذلک من عزم الامور; با استقامت و صبور باش، که این از کارهای مهم و اساسی است)

در همه کتاب های آسمانی، و گفتار همه پیامبران و اولیاء خدا و امامان (ع) با تاکیدهای فراوانی، به صبر و استقامت سفارش شده است، به طوری که آن را اکسیر اعظم و کیمیای کلیدی مشکلات دانسته اند، و ضد آن عجز و ضعف و سست عنصری را موجب انحرافات و بدبختی های ویرانگر می دانند به قول مولانا:

صد هزاران کیمیا حق آفرید

کیمیایی همچو صبر آدم ندید

مدیریت محترم موسسه قرض الحسنه جوانان خیر و همچنین کلیه پرسنل  خدوم موسسه با عمل به آیات الهی و با صبر ، شکیبایی و استقامتی که در برابر مشکلات ، تهدیدات و شایعاتی که برخی از افراد سودجو ، ناآگاه و فرصت طلب بوجود می آورند ، از خود نشان می دهند . همیشه بر مشکلات و موانع پیروز شده و شعار " خواستن ، توانستن است و ما می توانیم " را به همگان اثبات می کنند .

** به امید روزی که موسسه قرض الحسنه جوانان خیر جهانی شود **


+ نوشته شده در دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:,ساعت 3:24 بعد از ظهر توسط جلیل |
آرمان خانواده جوانان خیر  <-PostCategory-> 

آرمان خانواده بزرگ جوانان خیر

ما بر این باور هستیم که باید بهترین باشیم و این تعهدی است که ما نسبت به کار داریم و بر این اساس عمل می کنیم. آرمان و باورهای ما راه آینده را تعیین می نماید. آرمان بلند ما این است:
** موسسه جوانان خیّر جهانی خواهد شد **
باورهای ما مسیر آینده را برای تحقق این آرمان بزرگ مشخص می نماید. ما باور داریم که:

1. خدا؛ جهت همه کارها و برنامه های ما خداست و در همه امور به او تکیه داریم.
2.  کارکنان؛ ارزشمندترین سرمایه سازمان برای رسیدن به موفقیت کارکنان می باشند.
3.  مشتری؛ دلیل وجودی سازمان ما برطرف نمودن خواسته های مشتریان است.
4. کیفیت فراگیر؛ تنها راه ماندن در عرصه رقابت کیفیت می باشد که شامل کیفیت خدمات و کیفیت فرایندهای کاری می باشد.
5. نوآوری و خلاقیت؛ ارایه خلاقانه ترین طرحها و خدمات مالی مزیّت اصلی ما است.
ما نسبت به آنچه می توانیم بکنیم به خود می بالیم، مایه افتخار ما این است که بگوییم چه هستیم و چه می خواهیم بشویم. ما با دیگران تفاوت داریم و به این گفته اهمیت قائل هستیم. ما بر این باوریم که نه تنها باید جهانی بشویم بلکه باید در جهان اولین و بهترین باشیم چرا که خواستن، توانستن است و ما می توانیم .


+ نوشته شده در شنبه 13 اسفند 1390برچسب:,ساعت 2:18 بعد از ظهر توسط جلیل |
قدردانی شهردارکلانشهر تبریز  <-PostCategory-> 

قدردانی شهردارکلانشهر تبریزاز حمایت های موسسه جوانان خیّر از تیم فوتبال تراکتورسازی

شهردار تبریز با تاکید بر حمایت مدیریت استان از تیم تراکتورسازی از حمایت های موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر از این تیم قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر ،مهندس علیرضا نوین شهردار کلان شهرتبریز در گفتگو با روزنامه پرتیراژ خبرورزشی با اشاره به این نکته که همت تمامی مسئولان استان آذربایجان شرقی حمایت از تیم فوتبال تراکتورسازی است تااین تیم به رقابت های آسیایی راه یابد، افزود: در این خصوص موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر با خرید بخشی از سهام این باشگاه کمک زیادی به تراکتورسازی کرده است که جای تقدیر و قدردانی دارد.
شهردار تبریز در ادامه افزود: هواداران نگران پشتیبانی تیم نباشند چون همت مسئولان حمایت از تیم تراکتورسازی تبریز است.
وی ابراز امیدواری کرد تراکتورسازی بتواند با حمایت مسوولان و تماشاگران پرشورش به رقابت های آسیایی راه پیدا نماید.


+ نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:,ساعت 1:26 بعد از ظهر توسط جلیل |
فعالیت جوانان خیر در چارچوب قانون  <-PostCategory-> 

فعالیت های موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در چهارچوب قوانین پولی و مالی کشور می باشد                          

با استناد به موضوع بخشنامه شماره 62690 مورخ 1390/03/22 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه انجام هر‌گونه فعالیت قرض‌الحسنه پس انداز توسط بانکها و موسسات اعتباری ممنوع است و انجام فعالیت یاد شده توسط نهادهای مزبور صرفا" در قالب صندوق قرض‌الحسنه وابسته به بانک‌ها و موسسات اعتباری" امکان‌پذیر می باشد ، چند نکته قابل طرح است:

موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به عنوان یکی از موسساتی است  که در جهت خدمت رسانی به آحاد مردم شریف ایران اسلامی و کمک به توسعه اقتصادی کشور از طریق احیا و اشاعه سنت الهی قرض الحسنه تأسیس شده است و با استناد به این مصوبه یکی از موسساتی است که با توجه به نحوه فعالیت و همچنین مفاد اساسنامه اش می تواند در زمینه موضوع مصوبه فوق فعالیت نماید .
براساس اساسنامه موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، این موسسه با قصد خير و با نيت تامين نقدينگي و رفع نيازهاي ضروري اشخاص حقيقي و حمايت از نيازمندان و پرداخت تسهيلات به اشخاص حقوقي كه در امور خيريه فعاليت دارند تاسیس شده و يكي از موسسات پولي و مالي است كه در راستاي حركت به سوي عمليات بانكي اسلامي تشكيل شده است.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,ساعت 7:27 بعد از ظهر توسط جلیل |
بانک مرکزی  <-PostCategory-> 

بانکها و موسسات اعتباری از فعالیت قرض‌الحسنه پس‌انداز منع شده‌اند

 ۷ اسفند ۱۳۹۰

روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد‌: انجام هر‌گونه فعالیت قرض‌الحسنه پس انداز توسط بانکها و موسسات اعتباری ممنوع است و انجام فعالیت یاد شده توسط نهادهای مزبور صرفا" در قالب صندوق قرض‌الحسنه وابسته به بانک‌ها و موسسات اعتباری، موضوع بخشنامه شماره 62690 مورخ 1390/03/22 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران امکان‌پذیر می باشد.
 
این گزارش می افزاید : به موجب بند یک از شصت و نهمین صورتجلسه کمیسیون اعتباری مورخ 1390/10/07 مقرر گردیده است مدیریت کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری از هرگونه فعالیت بانک ها و موسسات اعتباری در زمینه قرض الحسنه پس‌انداز از قبیل جذب منابع ، سپرده‌گیری و... جلوگیری نموده و مراتب را در پایان سال به کمیسیون اعتباری گزارش نمایند.
  
شایان ذکر است براساس مصوبه سی و هشتمین جلسه مورخ 1390/06/02 کمیسیون اعتباری بانک مرکزی ج.ا.ا که به شبکه بانکی ابلاغ گردیده است، انجام فعالیت قرض الحسنه پس انداز توسط بانک ها و موسسات اعتباری صرفا در چارچوب "دستور‌العمل اجرایی تاسیس‌، فعالیت و نظارت بر صندوق های قرض‌الحسنه موسسات اعتباری"‌مجاز می باشد.‌لذا بانک ها و موسسات اعتباری که قصد مجزا کردن عملیات قرض الحسنه خود در چارچوب دستورالعمل مذکور را ندارند، ملزم به عودت سپرده های قرض الحسنه پس انداز به سپرده گذاران خود خواهند بود

منبع :سایت بانک مرکزی

http://cbi.ir/showitem/8960.aspx         .


+ نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,ساعت 7:22 بعد از ظهر توسط جلیل |
رعایت اصول مشتری مداری و کسب رضایت شهروندان  <-PostCategory-> 

مدیر عامل موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر: جوانان خیّر در رعایت اصول مشتری مداری و کسب رضایت شهروندان پیشتاز است

مدیرعامل موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر گفت: این موسسه همواره در رعایت اصول مشتری مداری و کسب رضایت شهروندان پیشتاز بوده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، مهندس  رحیم قاسمی که در جمع کارکنان این موسسه در شهر ارومیه سخن می گفت با تاکید براین نکته که تکریم ارباب رجوع و اصول مشتری مداری در سرلوحه برنامه های این موسسه قرار دارد،  افزود: با توجه به رقابت موجود میان بانک ها، دفاع و حمایت از مشتریان و نگهداری از این سرمایه ارزشمند بر اساس اصول صحیح روابط بانک و مشتری همیشه در دستور کار تمامی کارکنان این موسسه قرار دارد.
مدیر عامل موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در این مراسم کارکنان و مشتریان را سرمایه های اصلی این موسسه عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اصولی که باید از سوی کارکنان موسسه مورد توجه قرار گیرد حمایت از این سرمایه هاست.
مهندس رحیم قاسمی در ادامه با اعلام این مطلب که موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر دارای ظرفیت های گسترده ای اعم از نیروی انسانی قابل توجه و سرمایه ای بزرگ است، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت ها زمانی محقق می شود که کارکنان موسسه در تمامی سطوح، اهمیت حفاظت سرمایه های موسسه به ویژه مشتری مداری را مد نظر قرار دهند.
مهندس قاسمی در ادامه رعايت اخلاق بانکداري را موجب رضايت مشتريان دانست و بر رعايت اصول مشتري مداري، صداقت، امانتداري و ادب در گفتار و رفتار تاکيد کرد. 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,ساعت 7:20 بعد از ظهر توسط جلیل |
سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا  <-PostCategory-> 

سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا: هواداران تراکتور سازی، جوانان خیّر را فراموش نخواهند کرد

موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر از هيچ تلاش و کوششي برای کمک به تیم فوتبال تراکتورسازی فروگذاری نکرده، از اینرو هواداران تراکتورسازی همیشه از خدمات این موسسه به نیکی یاد خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا و عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز با اعلام این مطلب گفت: در چند سال گذشته که این باشگاه با بدهیها و تعهدات فراوان در آستانه بحران قرار داشت موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر همواره به عنوان حامی اصلی وارد صحنه شده و نگذاشته است این باشگاه وارد بحران شود.
وی افزود :با حمایت استاندار محترم و علاقمندی جناب آقای قاسمی مدیرعامل موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر
  و به منظور ارج نهادن به علاقه و احساسات پرشور و ارزشمند مردم فروش 30 درصد از سهام باشگاه تراکتورسازی در دستور کار ما قرار گرفت که با خوشبختانه این امر مبارک اتفاق افتاد و ما امروز شاهد حل شدن مشکلات مالی تراکتور سازی هستیم..
فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد : خرید بخشی از سهام این باشگاه از سوی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر علاوه بر حل مشکلات مالی این تیم دل هواداران این تیم را نیز شاد کرد

 


+ نوشته شده در شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,ساعت 8:29 قبل از ظهر توسط جلیل |
مطالب پيشين
» سلام گتیرمیشم
» کمک 3 میلیارد ریالی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی
» حمایت مجلس از جوانان خیر
» جوانان خیر
» سیستم آنلاین دریافت و پرداخت در شعب شهر تبریز راه اندازی شد
» جشن تراکتور سازی و جوانان خیر
» برگزاری جلسه معاونت بازرسی در آ . غربی
» اینترنت رایگان در فرودگاه تبریز
» جوايز پانزدهمین دوره قرعه‌کشي طرح ایثار اعلام شد
» لیست اسامی برندگان جوایز چهاردهمین دوره طرح ایثار
» تبریک سال 1391
» دعوت به همکاری در درمانگاه خیریه جوانان خیّر مرند
» دعوت به همکاری موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر
» دیدارتیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان
» شعبه ستارخان به محل دائمی خود انتقال یافت
» نقش جوانان خیر در اقتصاد منطقه
» صبر و استقامت جوانان خیر
» آرمان خانواده جوانان خیر
» قدردانی شهردارکلانشهر تبریز
» شانه سی مندن
» فعالیت جوانان خیر در چارچوب قانون
» بانک مرکزی
» رعایت اصول مشتری مداری و کسب رضایت شهروندان
» سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا
» جنگ بزرگ شادی
» 22 بهمن
» بیشترین سود را از ما بگیرید
» تراکتورسازی مشکل مالی ندارد
» طرح ویژه بدون سود و بدون کارمزد
» داوران؛ حریفانی سفت و سخت برابر تراکتورسازی!


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد


موضوعات
جوانان خیر
شعر
اطلاعات بانکی
مذهبی
متفرقه
پيوندها


ایزو شعر love بزرگترین جامعه مجازی دانشجویان موسیقی تبریز جوانان خیر شانلی سهندیم قیمت لحظه ای طلا و ارز آموزش زبان انگلیسی جملات زیبا با متن انگلیسی دکتر پوست بهترین و پر بار ترین مطالب روز اخبار 2030 آموزش عاشق شدن دلدار دانلود روز جوانان خیر سایت موسسه قرض الحسنه جوانان خیر کیت اگزوز زنون قوی چراغ لیزری دوچرخه


تبادل لینک هوشمندبرای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوانان خیر - شانلی سهندیم و آدرس jkhtabriz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

کلیک طلا
بانک ملی
جوانان خیر
اقتصاد نوین
بانک سامان
بانک کارآفرین
بانک پارسیان
پست بانک
بانک صنعت و معدن
بانک توسعه صادرات
بانک رفاه کارگران
بانک مسکن
بانک کشاورزی
بانک مرکزی
بانک صادرات
بانک تجارت
بانک سپه
بانک ملت
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com